ponnypowwer

Alla inlägg under juni 2015

Av Me ... - 27 juni 2015 23:16

Hej.....
Skämma nästan lite för att det har varit så sjukt länge sen sist jag hörde av mig.....
Tror inte att någon längre läser min blogg....
Själv hade jag slutat följa bloggen om man tar en sån lång paus !
Ni förstår nog att det har hänt en hel del grejer sen jag skrev sist och kan försöka ta det lite kortfattat
Tävlingen men Tilde gick inte bra :/
Både och jag och hon fick panik och blev uteslutna -.-
Men det spelar inte längre någon roll!
Marsvinen och Kiwi mår bra ^^
Jag har sommarjobbat på stallet i 2 veckor och sen far jag ner mot Blekinge i morgon ^^
Det känns så sjukt att skriva här igen hade tänk att lägga ner bloggen men jag har inte riktigt bestämt mig än ! Kanske lägger jag ner den vi får se ? Har ändå lust att skriva ! Fast ändå inte.....
Funderar också på att starta upp en helt ny blogg till hösten på blogg.se ?
Vi får se hur det blir ?

Presentation


14 årig tjej Från Norrland !
Skriver mest om mitt stora Hästintresse !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Varför följer du min blogg ? ;)
 Första gången jag är inne på den...
 Slump...
 Tycker om den.....
 Tycker den är så dålig så jag kan skratta åt den...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards