ponnypowwer

Direktlänk till inlägg 31 mars 2015

Helt utsliten :/

Av Me ... - 31 mars 2015 22:30

Jag är så trött,utsliten och stressad :/
Jag har varit hemma från skolan idag för att jag har så ont i magen av all stress !
I helgen for jag till Vännäs på djurkliniken med kiwi och hon opererades ! Det var så jobbigt och han inte sova på 2 dyngn !
Stackars kiwi fick ligga med dropp och blev sen nersövd ! De öppnade upp henne och "fixade" med hennes tarmar ! Hon har haft en långvarig diare så hon har "sår" i tarmarna ! Hon överlevde operationen och är nu på bättringsvägen !

I går var jag iallafall ute och red på lektion ! Och egentligen så orkade jag inge men for i allafall ! Tog 3 alvedon innan jag åkte iväg :/
Det gick så dåligt min ridlärare ville att vi skulle rida ett program som vi hade läst på,men alla hade från olika år så det blev bara helt fucking fel !
Jag glömde bort programmet,min häst lyssnade inte ett skit på mig och jag var så trött så jag inte kunnde konsertera mig :/
Min ridlärare säger även att mina underskänklar är förlångt fram och jag vet inte hur jag ska göra ! Försökte hä dem bak men då fattade hästen bara gallop ! Plus att min ridlärare kunnde inte heller förklara trots att jag sa att jag inte fattade ! Mitt självförtroende sjön nått så jävulst efter lektionen och jag blev så arg så jag kastade min ridhjälm rakt ner i sementgolvet (stav)
Så den gick nog sönder men jag orkar inte köpa en ny så om jag ramlar får jag väll få hjärnskakning :/
Ska försöka sova nu ! Hej då
(Sorry för ett ganska negativt inlägg :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Me ... - 5 juli 2015 21:15

De har en enorm tomt med äppelträd blommar dammar binodling hästhagar..... ...

Av Me ... - 5 juli 2015 17:54

Hejsan ^^ Jag har inte kunnat blogga något nu på ett tag och det är pga att vi har åkt ner till Blekinge ^^ Jag bor ju i Norrland så det är en bra bit att åka.... Men nu är vi här och det är skönt :) Bara en mil ifrån skåne så är väll ganska ...

Av Me ... - 27 juni 2015 23:16


Hej..... Skämma nästan lite för att det har varit så sjukt länge sen sist jag hörde av mig..... Tror inte att någon längre läser min blogg.... Själv hade jag slutat följa bloggen om man tar en sån lång paus ! Ni förstår nog att det har hänt en h...

Av Me ... - 20 maj 2015 22:39


Hejsan ^^ I kväll har jag varit på unghund kurs med Kiwi ! Det var kul och lärorikt ! Vi fick en massa övningar som vi ska försöka träna hemma..... Dock var det väldigt dåligt väder och de regnande :/ Eftersom Kiwi har haft problem med magen så ...

Av Me ... - 14 maj 2015 00:00


Hej ^^ Nu är klockan snart 24.00 och jag kan inte sova :/ Så tänkte att jag kunde skriva om hela min dag i detalj ^^ Detta kommer väll bli ett ganska långt inlägg så vi drar igång på direkten ^^ Det började med att mamma och Kiwi väckte mig klo...

Presentation


14 årig tjej Från Norrland !
Skriver mest om mitt stora Hästintresse !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Varför följer du min blogg ? ;)
 Första gången jag är inne på den...
 Slump...
 Tycker om den.....
 Tycker den är så dålig så jag kan skratta åt den...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards